2019. május 22., szerda

Szeretem

Szeretem az esőt,
Szeretem a napot.
Szeretem a hőt,
Szeretem a fagyot.

Szeretem a rock-ot,
Szeretem a rappet.
Szeretem a szólót,
Szeretem a band-et.

Szeretem a kockát,
Szeretem a LEGO-t.
Szeretem az ostobát,
Szeretem a telót.

Szeretem a képet,
Szeretem a szót.
Szeretem a torrent-et,
Szeretem az HBO-t.


Szeretem a szépet,
Szeretem a szexit.
Szeretem a teltet,
Meg azt is, ha frigid.

Szeretem az eszeset,
Szeretem a butát.
Szeretem a tesiset,
Szeretem a sutát.

Szeretem az igazságot,
Szeretem a teóriákat,
Szeretem ha kitalálok.
Szeretem a mágiákat.

Szeretem a kutyát.
Szeretem a macskát.
Szeretem ha ugat,
És takarítani is az almát.


Szeretem az apámat,
Szeretem ha eltángálnak.
Szeretem a gyerekemet,
Szeretem ha visszabeszélnek.

Szeretem az autót,
Dugóban ülve.
Szeretem a vonatot,
Mert olyan fürge.

Szeretem a várost
Szeretem a falut
Szeretem a pártot
Szeretem a kamut

Szeretem ha gázolok,
Szeretem ha fékezek.
Szeretem ha spórolok,
Szeretem ha lefizetek.

Szeretem az egészséget,
Szeretem a kórokat.
Szeretem a szegényeket,
Szeretem a doktorokat.

Szeretem az arabot,
Szeretem a fekát,
Szeretem a hijabot,
Szeretem az árját.


Szeretem ha pörgök,
Szeretem ha lazulok.
Szeretem ha könyörgök,
Szeretem ha vadulok.

Szeretek barátkozni,
Szeretem ha csalódok.
Szeretek ábrándozni,
Szeretem a bolondot.

Szeretem a fiatalt,
Szeretem az időset.
Szeretem a naivat,
Szeretem a megtörtet.

Szeretem ha igazam van,
Szeretem ha tévedek.
Még egy téglát a falban,
És a szabad életet.

Szeretem az ármányt,
Szeretem az esküt.
Szeretem a szajhát,
Szeretem a hűt.

Szeretem ha jót teszek,
Szeretem ha vétkezek.
Magamat is szeretem,
Mert mással is ezt teszem.

Szeretem ha szeretek,
Szeretem ha gyötrődök.
Azt is aki engem szeret,
De szeretem az ördögöt.

Mindig örülök,
De néha félek.
Nem értem, miért nem gyűlölöm,
Amikor ilyen ez a kurva élet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése